Fredag

Jag har hunnit vara hemma i skåne en vecka. Passade hästar, hundar och mammas fosterbarn.
Va väldigt rädd, för de sistnämda då jag inte kan så mycket om barn. Men det gick bra.
Det visade sig att det var det förstnämnda som jag skulle rädas.
Började storstilat med att andra dagen bli nersprungen av en häst. Slog i bakhuvudet och fick en järngrind över mig. Och stukade foten så illa att jag knappt kunde gå.
Tillbringade resten av veckan haltandes, med en sjukt svullen och lila fot. FIck äta massa äckliga mediciner också. Värst va Arnika!  Men jag klarade det.
 
Nu har jag jobbat en vecka, en riktigt jäkla bra vecka med roliga kunder som vågar göra förändringar!
 
Ikväll ska jag spela Age of Empires 2, i väntan på Viktor ska komma hem. :)
 
Dagens modigaste kund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0