Tisdag.

I söndags tog jag tåget hem till Skåne. Vi grillade, jag hjälpte mamma att gå med hundar, spelade fotboll och läste godnattsaga för pojkarna. Haha, något jag aldrig trodde att jag skulle göra!

I måndags ringde mitt alarm kl 05.30, jag studsade upp ur sängen, startade kaffekokaren, gick med hundar och mockade hela stallet själv. Jag och mamma-lilla skulle nämligen på utflykt till Ullared.
Vi tillbringade några timmar där, och jag lyckades köpa en hel drös med bra saker. Bäst var de fina vinglasen.
När  vi kom hem så såg vi att en häst fölat, så då fick jag iaf se en nyfödd bäbis. Himla fint litet stoföl.
 
Idag tog jag lite sovmorgon, sen kom mormor och morfar på besök. Hjälpte till lite med att vattna hästarna och sånt sen åkte jag och kungen till Hlm för att luncha.
Nu är jag hemma och har packat upp lite saker. Ska ta en dusch och sen bädda ner mig i soffan och vänta på att Viktor ska komma hem.
Lilla bäbisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0