Onsdag.

Det är soligt och fint, så att man får lite vårkänslor. Men SMHI säger att det ska vara kallt hela april.
Jag tänker låtsas att jag aldrig läste den rubriken.
Det har dock en tendes att vara mulet de dagar jag är ledig, och soligt de jag står instängd på jobbet.
Har varit kanska duktig denna veckan annars. Bokat flyttstäd (aldrig i livet att jag gör det själv!), Bokat tid på vårdcentralen för att plocka bort en leverfläck (jag kommer säkert gråta och vara pinsam), adressändrat och nåt mer jag inte kommer på just nu.
Har dock fler saker att ta tag i, men det får bli efter påsken.

På lördag blir det Karateklubben, ska försöka sprätta lite lagom, för på söndag ska vi åka till söderköping, handla på dollarstore och köpa tyg. Sen blir det en Lina dag på måndag. Tygskor ska köpas och det ska drickas kaffe och cider i solen. (Om det nu blir nån mer sol i år).
Och blir det ingen mer sol, så har jag ändå planer på att boka en resa i maj, det lutar åt Milano.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0