I've been here so long, I think that it's time to move.

Idag har varit en riktigt bra dag! Speciellt kvällen.
Lugnt på jobbet, sen kom jag hem, gick in på skatteverkets hemsida och såg att man kunde kolla hur mycket skatteåterbäring man skulle få.
ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!

Ljuva liv! Helt underbart! Började spritta i hela kroppen på mig!
 
Sen berättade bror att 2 främlingar kommit fram till honom på krogen och sagt att han hade fin fluga. Flugan som jag sytt. Kul att höra.
 
Idag är det den 20e, det betyder att det är exakt en månad kvar tills jag flyttar. Ska flytta ihop med Viktor.
Kommer bli finfint!

Har även konstaterat att jag borde åka till England, så har planerat det lite löst i maj.
Imorgon är jag ledig och ska äntligen få träffa prinsen! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0