SEMESTER!

Äntligen är dagen här då jag kan säga - Jag har semester!

Sjutton dagar i frihet!
Jag önskar att jag kunde säga att det är dagar utan måsten och utan alarmklocka, men så är inte fallet.
Dock har jag världens bästa semester planerad med Skåne, Tyskland, Bråvalla och Spanien i agendan.
 
Igår blev jag dessutom semesterfin i håret då chefen klippte mig, och sen på kvällen när jag färgade Vikkis hår, så färgade även han mitt. Duktigt!
 
Kvällen har jag spenderat med att enligt semesterfirar-tradition dricka äppelvin.
Jag har marinerat köttet inför imorgon och börjat fixa med mammas födelsedags present.
Ska också försöka skriva ihop något fint till henne, men det är svårt. Jag har världens finaste och bästa mamma, och vad jag än skriver kommer det inte beskriva hur underbar hon är.
 
Ska försöka ett tag till, sen kommer finaste Viktor hem <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0