Måndag

Igår var både jag och Viktor lediga. Och väldigt effektiva. Istället för att sova bort hela dagen gick vi upp skapligt och började städa hela lägenheten.
Sen fick vi ett infall och åkte till IKEA för att köpa ett barskåp. Vi har en himla massa sprit och nu har vi även ett snyggt sätt att förvara den. Vi gick även inom Jysk, då jag fått för mig att jag ville ha ny kudde. Så vi köpte 3 st. En jättelång som är perfekt för mig som rullar runt massor. Men vaknade inatt och sov ändå på Viktors kudde :)
 
Idag har jag sytt en t-shirt och sitter nu och väntar på Vikki som kommer hem vilken minut som helst.  Då ska vi åka till Norrpan och hämta ett soffbord som vi köpt. Kommer bli fint.
 
Evelyne fick klippa klorna igår.
Det härliga tyget jag sydde en t-shirt av.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0