Tisdag

Min tredagars ledighet är snart slut.
Har hunnit med en hejdå middag för Hanna i lördags. God mat och lite dricka på det. Sen kom Vikki till stan, vi drack lite till och slog sen till på en utgång. I söndags gick vi på stan, jag impulsköpte snyggaste skorna. Sen tog vi tåget till Mjölby. Där tillbringade jag sen dagarna fram tills ikväll. Såg på tv, sov, hade det mysigt, och vilade ut. Vi gick och solade och jag lyckades bränna mig, fast bara lite så det är ingen fara. Idag tvingade jag mig upp ur sängen för att städa och diska innan Vikki kom hem. Hemmafrun!
 
Har nog bestämt vilket hotell som ska bokas också. Men väntar tills i helgen.
Emil fick paketet med flugorna och var mycket glad för dem. Härligt. Ikväll har jag också, helt utan hjälp lyckats sy ihop ett par mjukisbyxor. Ska bara sy mudd på dem också, sen är de klara :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0