Tisdag

I söndags efter jobbet så solade jag. Inte så att jag börjar bli brun, men jag börjar iaf se mänsklig ut!
Sen satt jag och försökte sy. Men det slutade bara med att jag blev arg för att tvillingnål är djävulens påfund. Mötte Vikki på stationen, vi åt på Max, kollade fråga Olle reprisen, jag hittade fina Batmanskor jag ville köpa och sen mitt i natten kollade vi på Hotell Transylvanien. Så himla rolig!
I måndags tog vi sovmorgon till klockan 2. Sen gick vi på stan utan att köpa något. Dagens bästa var att vi bokade hotell i Thailand! Det ligger 10min från stranden, har takterass med liten pool och såg mysigt ut. Blir nog bra! Sen lagades det mat och så kollade vi på Top Model.
Imorse var jag tvungen att gå upp tidigt för att ta p-spruta. Opeppt.
Sen fick jag klippa hela dagen på jobbet. Kom hem och sydde. Så nu är min första t-shirt klaaaar! WIHO!
Sydde dock utan tvillingnåls-fanskapet. Och lyckades få på ärmar och allt! Lycka! <3
Och idag är det bara 30dagar till avfärd. Tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0