Söndag

Jag har haf en väldig bra ledig helg.
Tacomys i fredags, och sen ställa alarm till lördagen. Vi åkte till Söderköping för att kolla tyg. Gjorde av med massa pengar men fick med mig fina tyg hem, till t-shirts och flugor.
Sen var vi på Dollarstore, och blev lyckliga över att de sålde sånadär tabletter som färgar toalettvattnet. Gladast var Vikki. Vi svängde in på Hageby Centrum påvägen hem. Köpte kattmat till Evelyne och såg en nakenråtta som var helhäftig. Jag tänkte köpa henne i present till Lina och döpa henne till Skrynklis. Systembolaget och sen hem för att se finalmatchen. Jag googlade mest tyg och läste dock.

På kvällen kom det fint folk hit, sen gick vi till K7 för att sprätta loss. Jag och bella var Pretty Women i peruker. Sen blev det att köpa kebab som vi åt medan det var The Hills have eyes på tv.

Idag var vi väldigt effektiva. Hjälptes åt att plocka iordning och diska. Hade tvättstugan, pantade, slängde glasflaskor och lagade mat. Nu är jag väldigt trött, men jag borde ta tag i att sortera upp tvätten innan jag får sova.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0