Onsdag

I måndags efter jobbet fick jag håret permanentat. känns helt underbart. Fast nu måste jag ju färga håret också. Men det får bli ett senare problem.
Efter vi va klara på salongen kom Vikki hem till mig, vi tog det lugnt och kollade på tv.
Vaknade vid 12 igår och kollade ut genom fönstret. Snökaoz. Tvingade upp vikki ur sängen, så drack vi kaffe och gjorde oss iordning. Gick till tygaffären och handlade lite och sen var det dags för det vi båda fasat för...

Vaccination!
Usch. Jag är väldigt mesig när det kommer till sprutor. Och så även denna gång. Även fast vikki höll mig i handen så lämnade några tårar ögonen. Sen började jag skratta när jag insåg att sticket inte kändes. Fast det gjorde ju ont sen när hon sprutat in massa vätska :( Om en månad är det dags för spruta två. Bajs.
 
På kvällen åkte Vikki hem, och Lina kom hit för att hålla sykurs för mig. Sydde flugor till bror min. De vart fina.

Nu ska jag byta om och tvinga mig själv att gå till gymmet fastän att jag nästan gäspar käken ur led. Heja mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0