Onsdag.

Beroende på lite saker så är det faktiskt förvånandsvärt mycket att göra på jobbet, såhär i januari innan lön.
Hade två färgningar på eftermiddagen, så dagen gick ändå lätt.
Efter jobbet tvingade jag mig till gymmet. Spenderade en timme där med svetten rinnandes. Sen gick jag hem, nöjd med mig själv. Duschade och gjorde godaste smoothien och äter granatäpple. Vilket kan vara det svåraste som finns att äta. Sniglar kanske är svårare, men det tänker jag inte testa.

Annars spenderas dagarna mest med att drömma mig bort till thailand. 14 dagar i värme. 14 dagars sovmorgon, 14 dagars lyx, 14 dagar med Viktor.  Jo, man kan säga att jag längtar.
Bara 36 dagar till avfärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0