Lördag.

 Det är lördag, och det är poporange. Fast jag är inte där, nej.

Men jag har jobbat, blev massa att göra efter ett par lugna timmar på morgonen. Sen gick jag hem. Va lite opepp, men åt en power bar, som jag gjorde själv igår och gick till gymmet. Tänkte börja lite lugnt, men spenderade iaf en timme där. Om jag inte har träningsvärk imorgon kommer jag att vara väldigt besviken!
Tog en lång varm dusch, och har sen suttit med inpacking i håret och ansiktsmask och läst.
Hello Kitty måste dö. Kanske den mest skruvade bok jag någonsin läst! Mödomshinnor, mord, kinesisk kultur, rohypnol, horor, jobba jobba jobba - allt i en salig blandning. Men den var underhållande.
Nu ska jag dricka lite mer fläderdryck, kanske städa garderoben och sen duscha av mig inpackningarna.
Imorgon blir det jobb igen.
 
Och en timme senare har jag nu rensat och sorterat upp garderoben, dammsugat och moppat golvet i den och i hallen, storstädat badrummet, men sen när jag kom på mig själv med att svintoskrubba en bakplåt, ja.. då tyckte jag att det var dags att ge upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0