Lördag

Fullbokad dag på jobbet, såklart.
Efter gick jag hem, duschade, bytte om, packade ihop sysaker och gick hem till Lina.
Blev bjuden på kyckling tacos, och sen sydde vi lite. Men jag är ju ett klantarsle, så jag hade glömt t-shirt armarna hemma. = Ingen klar t-shirt. SUG!
Sen spelade vi tv-spel. Jag var ganska dålig, och Lina blev arg och skällde på mig.

Gick hem genom ett mörkt Peking, fullt av läskiga typer. En bil som saktade in, vevade ner rutan och ropa efter mig, och sen mötte jag 2 killar som försökte prata med mig.
Jag vill inte prata. Jag hatar människor. Iaf när jag är ute och går i mörkret och man vet att massa fulla människor är i rörelse.
 
Imorgon ska det jobbas, sen solas, städas och kanske försöka sy lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0