Fredag

Jag lever!
I tisdags började Lina på det stora uppdraget att lära mig sy. En t-shirt började vi med. Det visade sig att även om jag inte suttit vid en symanskin sen i mellanstadiet så var jag inte helt tappad. (Iaf enligt mig själv)
Sen åkte jag hem till Vikki och sov där, hem igen dagen efter och sydde ihop en t-shirt till. Helt själv! Kände mig väldigt duktig. Solade också, lika bra så att jag inte bränner ihjäl mig när vi åker till Thilandet.
Sen tog jag sista tåget hem till Vikki igen. Han jobbade till 02, och jag var nästan vaken när han kom hem. Vi satte in mina julklappspengar på hans konto, då handelsbanken är bättre än Swedbank och tar emot kontanter. Det var en kall promenad dit. Sen gick vi hem, bäddade ner oss i sängen, och somnade. Att det alltid är så mycket skönare när man bäddar ner sig mitt på dagen!
Sen klippte jag hans pappa och så tog vi tåget till Peking. Åt goda baguetter och kollade på Ted.
Evelyne var vild i natt och kraffsade under sängen, så jag fick sova dåligt.
Men idag var en bra dag på jobbet, jag hade sen lunch, och hittade ett fluffigt tyg som jag ska sy mjukisbyxor av! Förnyade även mitt gymkort. Heja mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0