Torsdag

Om en vecka kommer jag sitta precis som nu, i soffan.
Fast då kommer jag dricka äppelvin och vara nervös. Fundera över om allt verkligen är packat, om alarmet verkligen är ställt, la jag verkligen ner passen?
Det är 5 arbetsdagar kvar. Det är så man räknar ner till något man längtar till.
Imorgon ska jag färga håret och klippa mig. Jag längtar. Det är så välbehövt!

Ikväll har jag sytt en t-shirt som vart jättefin. Jag beställde massa tyg från ebay i söndags, hoppas att de kommer imorgon så att jag kan fördriva helgen med att sy.

På onsdag ska jag, Vikki och Lina se Kristian Anttila på K7. Fixade förköp idag. Blir en bra förfest inför semestern.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0