Söndag

Jag har köpt kanske världens snyggaste skor.
De är helt fantastiska och bara liiite för små ;) Men de är så fina så det är bara att bita ihop.
Har ikväll roat mig med att lära mamma och lillasyster Ebay. Och lånat ut mitt paypal-konto åt dem.
Shoppade lite själv också.

Annars har jag haft en lugn ledig helg. Har inte ens haft smink på mig. Åkte hem till Vikki i fredags, vi kollade röjar ralf och sov ganska tidigt. Han jobbade i lördags, jag solade och handlade. Sen när han kom hem hade jag lagat världens lyxmiddag. Duktiga jag.
Idag jobbade han också, så jag åkte hem och tog mig ut till Ingelsta. Sen har jag lagat mat och tvättat. Nu är lediga helgen slut. Men snart är det ju semester!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0