Fredag

Jag har varit hemma i skåne och haft det bra. Inte sovit, men haft det bra.
Anledningen till förlite sömn är att de håller på att byta tak. Och jag och snickarna har nog lite olik dygnsrytm.
 
Annars klippte jag hår och färgade, drack massa kaffe och gosade med söthundarna. Var trött, lagade mat, blev med tab och var glad.
 Fick nästan en ros också, men blomaffären i Hästveda hade tydligen stängt igen, så det blev bara nästan.

Sen tog jag tåget till Peking och mötte min Vikki. Vi åt alla hjärtansdag middag på max och jag flasha min fina tab.
Idag har jag varit trött som döden, och nu tänkte jag gå och lägga mig. Fast grannen kör på fest, så vi får se.
 
Välkommen till familjen! <3
 
Förresten är det 2veckor/14dagar kvar idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0