Torsdag

I Lördags var vi i Norrköping på East backyard festival och såg Kristian Anttila. (som vi även visade vägen dit för) Jag och Albin fick inte låten Smutser tillägnade oss, och sen efter kom åskregnet och dränkte oss.
Söndagen sov jag bort.
 
I tisdags var det afer work med Flisan och Ullis. Vi drack cider, åt och så tyckte de att min nya regn-parfym luktade fantastiskt. Och igår var jag ledig och sov länge. Sen åkte jag och Vikki på marknad. Köpte Körsbär, Kiwis och naturgodis. På kvällen lagade jag Rabarberpaj, för första gången och lyckad blev den.
 
Idag skulle jag rensa min garderob, men har istället sytt 3 nya tishor. Och sen rensat och handlat. Nu ska jag vila och sen laga mat.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0