Tisdag.

Hej!
Jag har varit hemma ett dygn i skåne. Vi hade lite kalas och det var full fart hela dagen. Fick träffa underbart söta valpen Charisa. Sötaste!
Åkte tillbaka till Peking och mötte Vikki. Jag tvingade upp honom på vinden för att byta taklampa där så att jag skulle våga gå dit.
Igår jobbade jag, och sen fixade jag viktors hår. Det resulterade i 10h på salongen.
Idag ställde jag alarmet på 07.45. Vi klädde på oss och somnade om, 08.30 ringde det på dörren, då kom Erikshjälpen för att hämta saker som jag ville skänka. De var väldigt effektiva och plockade med sig allt. även vindsförrådet tömdes.
 
Nu ska jag ta tag i att fortsätta packningen, inte många dagar kvar till flytten nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0