Onsdag

Efter att ha sovit dåligt hela natten pga av feber gick jag imorse till vårdcentralen för att plocka bort en leverfläck. Blev inkallad i rummet och fick lägga mig på en brits. Får tandläkarbedövning i ryggen (eeeh?) och frågar hur han kommer plocka bort den. (Denna han är dessutom en läkare jag inte gillar)
Då säger han att han ska klippa bort den. KLIPPA?!?! Jag fick lite panik och sprattlade lite där jag låg.
Men hux flux hade han klippt bort den, och höll upp den i luften så att jag fick se. (USCH!)
Han frågade mig hela tiden om jag var vaken, mitt lilla panikanfall gjorde nog honom rädd att jag var en svimmare. Men ikke!
 
Sen gick jag hem och la mig och sov bort halva dagen. På kvällen ringde jag mamma för att hon skulle va stöd när jag skulle ta bort plåstret som bara skulle sitta nån timme. Det gjorde asont och började rinna blod.
Inte så himla lätt att sätta plåster på sin egna rygg kan jag berätta.
Nu ska jag sova och hoppas på att vakna frisk så att jag kan jobba imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0