Måndag.

Idag har jag varit ledig, men har haft fullt upp.
Började med att gå till jobbet för att få håret färgat.
Sen bjöd jag Jessica på en smoothie för att hon var så snäll och hjälpte mig. Vi gick ett varv på stan innan det var dags för mig att gå hem och ta tag i tvättstugan. Tvättade soffans klädsel och massa annat som tog 100år att torka. Sen packade jag massor. Nu känns det som att det börjar ordna upp sig. Ytterligare en sopsäck full att slänga! Mycket sånt som är kvar nu är ju sånt som jag behöver. Porslin, kläder och sånt.

Sen kom min fina prins hit. Vi handlade, lagade tacos och hade det bra.
Nu har jag klätt på soffan och bäddat rent i sängen. Imorgon måste jag upp tidigt för att vara på en Matrix genomgång, och på onsdag måste jag upp tidigt för att opereras. (Ta bort en leverfläck, men låter coolare att säga att man ska opereras) Bara att vänja sig vid att gå upp tidigt, för snart blir det min vardag!
 
Välkommen till kaoset jag just nu lever i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0