Tisdag.

I söndags tog jag tåget hem till Skåne. Blev hämtad på stationen av mamma och kungen. Sen åkte vi hem till mitten av ingenstans. Sörjde lite att det inte blev nåt bingolotto, men vi kollade på tv och hade det mysigt istället.
 
Igår tog jag lite "sovmorgon" vaknade innan 10 dock, lekte med kungens ipad, och drack kaffe. Klippte kungen, färgade och klippte mammas hår och sen åt vi kokt torsk och senapsås. bästa!
När klockan närmade sig 16 var det dags att köra bil, och det gjorde jag bra. Anledningen var att jag skulle på massage. När massören knäckte rätt min ryggrad blev hon chockad över hur mycket det knakade.
Körde hem och så red jag och min lillasyster. Härligt väder så vi kunde rida i t-shirt och det var varmt. Vågade till & med hoppa ett par språng med fina Quinnie.
Sen klippte jag och färga håret på lillsyrran innan det blev filmkväll.
 
Imorse väcktes jag 08.30, kungen lagade äggröra åt mig till frulle och sen åkte vi till Kristianstad för shopping.
Hem, hjälpa mamma att gå med hundar och sen kolla till hästarna. Hittade en död fågel i ena vattentunnan.
Kan man inte simma, ska man inte bada.
 

Nu är jag iaf hemma i peking igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0