Tisdag

Åkte hem till Viktor igen igår. Han kom hem kl 2. Men jag hade köpt en ny bok, så jag låg och läste under tiden jag vänta.
Somnade på morgonen och blev upptvingad kl 11 av viktors alarm. Kollade tv, drack monster, åt mat och hade det bra. Sen cyklade han till jobbet. Jag låg och sträckläste boken till ljudet av regnet som smattrade emot rutan tills mitt fritidskort började gälla och jag kunde gå i regnet till tåget.
50 minuters tågresa går fort med en bra bok. Tyvärr är den redan utläst.
 
Har gått igenom musiken på min ipod och rensat massa låtar, kollat på playa del sol och nu är det Hollywood fruarna. Imorgon blir det jobb, och tvättstuga. Härliga vuxenvardag.
 
Lyssnar på Brand New, och tänker att han är jävligt smart den där Jesse Lacey..
 
you're just jealous cause we're young and in love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0