Tisdag.

Lugn och skön dag på jobbet i söndags. Viktor kom hit, vi åt på max och njöt av att det var sol.
Jag vann nästan på bingolottot. Lugn mysig kväll. Läg sked i soffan och kollade på Beck.
Jag vaknade ganska tidigt i måndags och var pigg, så jag roade mig lite med att fota viktor när han sov.

Sen fick jag stiga upp ur sängen och gå genom ösregn till jobbet för att få mina naglar fixade. En tjej som skulle provjobba så jag fick en nagelförlängning som ser ut såhär enligt min dåliga mobilbild:

Gick hem, hämtade Vikki och så gick vi på stan. Köpte en glödlampa som bytar färg, med fjärrkontroll. Tyvärr lyser den ju för dåligt för att vara vanlig lampa, men perfekt mysbelysning!
 
Vi köpte även födelsedagspresent till lilla kärleksbarnet, "vill du ha den inslagen? Ja tack!"
 
Och här är mina nya fina pixelsolglasögon som jag fick i paket från England i fredags. Härliga! (synd att sommaren är slut!)

 
Det var mina senaste dagar i bild och text. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0