Tisdag.

Det var löning idag. Tyvärr inte bara för mig utan för alla.
Denna dagen var ändå inte så galen. Men imorgon får vi hålla i hatten, alla är näst intill fullbokade redan.
Jag skulle varit ledig imorgon, men det är flyttat till på torsdag. Så imorgon efter jobbet tar jag tåget till Mjölby.

Ska se till att vila = ligga i sängen och mysa hela dagen. För på lördag är det Karatenatten, och helgen efter det har jag ledig helg och vill slå till på en fredagsfest. Så sällan det händer.
 
Borde gå och lägga mig nu, för igår försov jag mig, fast jag hann till jobbet i tid och imorse stängde jag av alarmet innan jag kom på att jag skulle jobba och fick ställa ett nytt. Men det är ju som för de flesta. Man blir tröttare när det blir mörkare ute. Mindre än 3 månader kvar till jul dock. Mys!
Det skulle ju suttit ganska fint om man kunde spola tillbaka till Maj igen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0