Söndag

Efter jobbet igår skyndade jag och hanna hem till mig, bytte om, drack ett glas vin och den sista kokoslikören jag hade. Sen skyndade vi till tåget som tog oss till Linköping.
Vi satte och på restaurangen vid stationen, beställde mat och cider. Viktor och Albin kom dit. Sen satt vi där och drack ett tag. Insåg att det började bli dags att ta sig till konserten och hoppar på en "Winnerbäck"-buss. Det första vi hör chaffören säga är: Se upp för dårarna, dårarna stängs!
Sen fortsatte hon att vara rolig, på bredaste östgöstskan hela resan.
Körde förbi hållplatser med människor som väntade och var helgalen. och underbar.
På tal om underbar var spelningen det också. Elegi.
Jag och hanna drack massa cider i öltältet och sen lyckades vi hitta de borttappade pojkarna i en folkmassa på över 10 000. När sen alla dessa människor skulle hem, var vi helt fantastiska och lyckades ta oss på den första bussen därifrån. Lycka!
 
Vi satte oss i linköping och tog en cider innan vi stressade till tåget och åkte till Mjölby. Sov hos Viktor i natt, och vaknade trött av att alarmet ringde, stannade en timme längre än tänkt, för det var svårt att slita sig därifrån.
 
Nu måste jag skynda mig lite. Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0