Söndag.

I fredags kom Viktor hit. Vi kollade på Free Jimmy. Han tyckte den var dålig, men jag tycker att den är fin.
Kanske inte storyn om en nerknarkad elefant. Men när älgen hjälper elefanten är det fint. haha. annars en väldigt skruvad film.
Massa klippningar hela dagen i lördags. Sen när jag kom hem såg jag att världens bästa viktor hade städat mitt kök, jättefint <3 Vi gjorde oss iordning och gick hem till Lina och Chrille. Lagade pizza och kollade på körslaget av alla program. (för att team Vetlanda är med.)
Sen gick vi till munken och drack lite. Vid 12 tyckte jag att det var dags för hemfärd eftersom jag jobba idag.
Nu är arbetsdagen slut och jag ska göra mig iordning för att åka hem till Viktor. Är ledig mån-tis och ikväll är det bingolotto. <3
 
Bästa Batman crew bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0