Onsdag

Pratade med en kund om att starta en religion/ett parti idag på jobbet. Skulle vara fantastiskt. Pratade även psykologi med en kund. Intressant.
Förr funderade jag på att bli psykolog, men efter att ha läst på löpet om att en patient skar halsen av sin psykolog ändrade jag bana. Nu skulle jag aldrig vilja bli det.
Efter jobbet fick jag skynda mig hem och byta om, sen hem till Hanna där hon och Cornelia väntade.
Dricka lite vin och prata skit innan vi begav oss av till Meze för att fira Cornelia.
Blev en trevlig kväll fastän att jag är trött.
Lyckades också fixa så att jag får jobba 100% denna månaden istället för 80%.
Lika bra att jobba så att det blir till pengar, istället för att slappa.
 
Nu ska jag tvätta håret och sen sova. Längtar till lördag kväll. Ska iofs jobba söndag, men på lördagkväll känns allt enklare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0