Onsdag.

Det blev en väldigt lugn dag på jobbet. Skönt. Hann till & med att städa min bänk och mitt skåp.
Efter jobbet stannade jag och Hanna kvar, det var dags att återgälda att hon permanentade mig.
Så jag slingade hennes hår och sen la vi en toning över allt.
Passade iofs också på att lägga i en toning i mitt hår.
Helt klart en stor fördel att vara frisör när man är rödhårig, ser så dassig och fult ut om det inte underhålls.
 
Hemma har jag sorterat tvätt, renbäddat sängen och kollat på efterlyst. Läskigt hur många psykfall som springer lösa i Sverige. Idioten som lämnade men man att bli överkörd av tåget efter att ha rånat honom t.ex.
 
Herregud.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0