Måndag.

Hej!
I lördags var det fullt upp på jobbet. Sen hem, göra sig iordning och spela wii. Viktor tog hit sitt tv-spel så vi spelade super mario och jag blev bitter när det gick dåligt.
Sen kom det hit folk. Evelyne fick fina födelsedagspresenter. Vi drack, åt snacks och spelade sanning eller konsekvens-spelet som jag fick i födelsedagspresent.
Några gick hem, men jag, Viktor, Nils och Pålie gick till Hugos. Jag var full och glad.
 
I söndags sov vi till kl 15. Vaknade och såg att lägenheten va kaos, milt sagt. Spelade bingolott och hade det mysigt.
 
Idag var en lugn dag på jobbet. På lunchen var jag duktig tjej och började städa här hemma. Blev lite mer att göra på eftermiddagen iaf!
Får se om jag orkar städa vidare nu, eller om jag spelar tv-spel istället. Vikki lämnade sitt Wii här :)
 
Idag skulle jag och Viktor egentligen åkt till Spanien med mamma och kungen. Men men, får bli en annan gång.
 
Jag, Evelyne och Nils i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0