Lördag

En lugn dag på jobbet! Men jag och Mira storstädade i kontoret/lagret. eller vad det ska kallas. Så vi var inte helt onödiga ändå.
 
Pratade med mamma efter jobbet. Hon berätta att jag fått ett jobberbjudande om typ 3 år. När en annan ska gå i pension vill de ha mig till jobbet. Fastän att jag har noll utbildning inom ämnet. Måste ju betyda att jag är lite trevlig ;)
 
Lördag kväll, blir kallad tråkig för att jag inte festar. Pop Orange ikväll och allt. Men jag jobbar imorgon.
Känner mig iofs ganska tråkig när jag ligger i soffan och kollar på nån kass film.
Men Evelyne är hos mig, hon försöker krypa in i ärmen på min tröja. Fröken Fräsboll gillar inte när hon inte lyckas.
Men hon är söt när hon låter som en skallerorm!
Världens finaste Evelyne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0