Lördag.

Lönelördagen är över! Och det var den skönaste på länge! 3 klippningar, en färg + klp och en sling + klipp.
Nu är jag hemma och har påbörjat att göra mig i ordning. För en gångskull sminkar jag mig med andra färger än silver och svart. Blev lite inspirerad av i onsdags kanske..
 
Ikväll blir det Karatenatten i värmekyrkan, nästa helg blir det Karateklubben där Panda da Panda spelar live. Både jag och Vikki har ledig helg så det passar bra. Sen blir det nog en onsdags fest på Hugo veckan efter det med Hanna och Pålie? Tanken är att vi ska boka tid på Make up store innan och bli sminkade, få lite tips liksom. Herregud va fester. Sen blir det ju snart November, och då är det massa konserter. Krunegård bland annat :)
 
Och jag har kommit fram till att det är bra med höst, det gör inget att det regnar varje dag, för just nu gillar jag regn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0