Fredag.

Igår på jobbet ringde de från en tidning som ska göra ett modereportage om höstens mode.
"Och så tänkte jag att du skulle vara med på bilden, för jag tycker att du är så cool."
Nä, sa jag.
 
Efter jobbet kom viktor hem till mig. Lagade lyxmat, fläskfile, potatisgratäng och gorgonzolasås. Vi kollade på tv och somnade alldeles för sent.
Snoozade lite för länge och gick till jobbet. Väldigt lugnt, hade 2 klippningar innan lunch. Gick hem och åt, öppnade paket från England, vilade lite i sängen och hade det bra. Sen gick jag och Viktor tillbaka till stan i regnet.
Inte så kul att det sen kommer in en fotograf och vill ta bild på mig. Hon hade tydligen varit där och frågat efter mig när jag var hemma och eftersom att ingen annan av mina kära kollegor ställde upp, så var hon jättestressad när hon kom tillbaka. Det såg ut som hon skulle bryta ihop när jag sa nej. Så jag sa ja. Tillslut. Så det kommer finnas en hemsk bild på mig i tidningen om höstens hårmode. Fast det var inte jag som sa modet, det fick hanna göra för jag hade kund.
Spännande att se vad jag sa sen.
Jag hatar att ta bilder till såna sammanhang. usch och tvi.
 
Borde kanske ha borstat ut håret och kört Redfoo-fluff.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0