Fredag

I onsdags på sminkkursen köpte jag ett nytt läppstift och en turkos eyeliner. Himla fint.
Sen åkte jag till mjölby och hade det bra. Sov bara till 12. Men lika bra det kanske..
 
Idag var det en rolig dag på jobbet trots att det var fullbokat hela dagen. Fick höra att jag ser gulligare ut med mina lockar, och frågan om jag använder lösögonfransar. Ah, fast inte på jobbet ju. Men de kanske är långa fastän jag sov med smink hela min ungdom :)
 
Ikväll har jag druckit äppelvin och spelat Super Mario på Vikkis Wii som han lämnat hos mig. Jag är kung nu. Typ. Ska bli kul att visa hur duktig jag blivit för viktor nästa gång han kommer hit. Bara han låter bli att lyfta min gubbe..

Pratade lite med mamma-lilla på facebookchatten. De har fått huset idag. Och de dricker coca cola med citron i. Citron som de plockat själva  i trädgården. Jäkla skitliv att jag inte fick ledigt och kunde åka med till Spanien :/
 
Evelyne och hennes Rafe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0