Torsdag

Åkte ju hem till Viktor igår. Han sov när jag kom fram. Lagom till att jag stängde igen dörren så började det ösregna. Öppnade balkongdörren, gosade ner oss i soffan och kollade på tv till regnets smattrande.
 
Sen sov vi. Väcktes okristligt tidigt av att Viktor skulle upp till jobbet. Han tände taklampan så att det brann i mina ögon. Hatar det! Drömde konstiga drömmar. Vaknade flertalet timmar senare och var öm i kroppen. Förmodligen från kånkandet av den tynga hyllan. Låg i soffan, läste, kollade tv och gick och köpte monster åt oss. Sen kom viktor hem, vi vilade lite sen gick vi och åt. Hem igen och bädda ner oss under täcket i soffan. Somnade såklart. Himla bra dag.
Nu är jag iaf hemma. Skrämmer upp Vikki om att han ska färga mitt hår imorgon. heh!
Ska klippa honom iaf, och sen är det ju ledig helg!! och Panda da panda på trappan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0