Tisdag.

Har haft en skön ledighet. Åkte ju till Mjölby i lördags och hade det bra. Viktor jobbade i söndags till kl 15. Jag vaknade redan klockan 11. Var duktig och städade hans lägenhet, dammsugade, moppade, diskade och hela köret. Handlade monster så att Vikki inte skulle somna när han kom hem. Vi åkte till Norrköping, handlade och sen städade jag här hemma. Kl 19 kom Nils, Hanna och Ullis. Vi spelade bingo. Jag och Hanna fick bingo siffrorna efter varandra. Men inte kom vi fram så att vi fick spela färgfemman för det.
Sen lagade vi Tacos och kollade på Ice age 4. Jäkligt rolig film! Somnade sent, jag vaknade vid 11 och var ganska pigg, men då la vikki armarna om mig så jag somnade om. Vi gick upp vid 13. Gick in i köket som var KAOZ!
Min kyl och frys hade dött under natten så det var vatten i halva köket. Jag ville ge upp. Men vikki var underbar och tog och fixade det hela! Sen gick vi på stan, köpte finaste tältet till Evelyne. På kvällen kollade på film och låg utslagna i soffan.
Idag var vi ute i Ingelsta. När vi väntade på bussen hem blev vi ögonvittne till ett drama. En mus vs massa fåglar. Vi hejade på den lilla musen som sprang för livet. Men sen kom ännu fler fåglar och den lilla musen blev middag. Sorgligt.
 
Jag har fortfarande ingen kyl så jag är bitter över livet och har fått slänga all mat jag hade i det. Blä. Skjut mig. Just nu hatar jag min lägenhet. skitliv.
 
Men jag bokade precis biljetter till Krunegård när han spelar här i Norrköping, så nu känns det bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0