Söndag.

Idag var det en jätteskön dag på jobbet. Men man märker nu att det känns att man jobbar 2 timmar längre. Men hade två färgningar så dagens timmar gick fort.
Efter jobbet handlade jag, och sen kom Hanna hem till mig. Vi gjorde pizza, drack julmust, och spelade bingo utan att vinna. Sen kollade vi på Vi på Saltkråkan och skrattade massor.
När Hanna skulle gå hem packade jag på henne mössa, halsduk och vantar så hon inte skulle frysa ihjäl. Det har verkligen blivit kallt ute!

Sen pratade jag massa med mamma i telefon, lärde henne bland annat hur man betalar räkningar via internet. Nu har jag tagit en varm dusch och ska strax gå och lägga mig. Det bästa med mitt lilla badrum är att om man duschar jättevarmt så förvandlas det snabbt till en liten ångbastu. Härligt!
 
Imorgon är det upp extra tidigt som gäller och sen blir det arbetsdag 6. Heja mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0