Onsdag.

6 julklappar är nu inslagna och klara. Måste kolla upp när jag ska åka till Skåne och lämna av dem.
 
Igår tog jag min bok och gick till stationen. Fantastiskt hur fort 50min går när man läser. La mig på Vikkis soffa och läste vidare tills han kom hem. Vi kollade på tv och helt plötsligt var klockan 2. Sov till 12 idag. Sen gick vi till Willys för att handla. Vikki var världens bästa och köpte massa satsumas till mig. Underbart gott. Sen lagade han mat medan jag låg på soffan och kollade Shear Genius. När han stack till jobbet var jag kvar i väntan på kl17. Så jag bäddade ner mig i sängen och läste.
 
Men om en timme så tar jag tåget tillbaka, måste äta upp mina satsumas ju! :)  Sen blir det 17.12 tåget hem imorgon, för att gå på Wella färgkursen.

Nu ska jag se om jag har nån oläst bok i bokhyllan som kan göra min tågresa snabbare ikväll. Ska komma ihåg att ta vantar också, för det har blivit väldigt kallt om kvällarna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0