Onsdag

Igår hade jag väldigt ont i magen. Det slutade med att jag kräktes. Imorse när jag vaknade mådde jag illa, bestämde mig för att äta frukost och se om det släppte innan jag bestämde om jag skulle jobba eller inte.. Men precis när jag ska börja äta så får jag ett sms av Hägg som va sjuk. Så det var bara att bita ihop, illamående eller inte och gå till jobbet. Tur det, eftersom det sen visade sig att en tjej till var sjuk.
Mådde illa hela dagen, köpte en sallad men kunde bara äta några tuggor.
Dessutom fick jag jobba över 40min för att en kund hade bokat fel. men men..
 
Gick till coop efter jobbet för att köpa satsumas och julmust, det är jag värd. Såg en gammal man tappa sin plånbok, så jag gick ikapp honom och gav tillbaka den. Han vart väldigt glad!
Så det tillsammans med att jag jobbat när jag mått dåligt måste ju bygga på karmakontot!
 
Synd då att det var nåt fel på tvättmaskinen så att tvätten var dyngsur och inte ren. Bara att starta om i den andra maskinen. Lär bli torrt till imorgonbitti nångång ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0