Måndag

Idag har varit en bra dag. Lugn, men ändå att göra. Orkade inte laga mat ikväll, så äter grönsaker med dipp och satsumas. Så gott! Vädret är fint dessa dagar också. Det har varit fint hela helgen. + att jag hade bästa ledigheten. I fredags efter jobbet skulle jag klippa Viktor, men jag ville också bli fin så jag lyckades övertala honom till att färga mitt hår. Och fastän att han aldrig gjort det innan så var han jätteduktig! Och väldigt söt i förklädet ;)
Vi gled runt i lördags, lagade tacos och spelade tvspel. Jag iklädd mina mysigaste byxor och raggsockar.
Sen svira om och sminka sig för fest. Tog en bild och skickade till Hanna för hon hatar att jag tuperar mina lockar :P
Vi gick hem till Nils och hängde på en lugn och sansad förfest. Lilla Dante var med en stund i början, och jag chockerade världen när jag la upp en bild på Facebook när jag höll i honom. Som att detta inte var nog, torkade jag även kräks 3 gånger! Kände mig väldigt duktig och modig!
 
I söndags sov vi till klockan 15. Lagade mat och chillade i soffan. Spelade bingolotto såklart och Vikki fick Bingo! 2 Sverigelotter vann han. Ska lösa ut dem imorgon och hoppas på att vi blir rika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0