Lördag

Igår stannade jag, Hägg och Hanna kvar efter jobbet. De skulle färga håren och jag hjälpte till. Och drack vin.
När klockan var 21.30 tröttnade jag dock och gick hem. La mig i sängen och lyssnade på musik. Fick veta att Hanna blev ginger och pratade med Viktor i telefon. Han ville att jag skulle komma hem till honom idag, så nu efter skönaste arbetsdagen ska jag plocka ihop mig lite och sen ta tåget.

Imorgon blir det bingolotto, tacos och onepiece-mys. För första gången ska andra vara med och spela bingo med oss, så jag hoppas verkligen att de inte vinner! Då kommer jag bli bitter. Ledig söndag, måndag & tisdag. Åhå så skönt!
Jag och den kobenta räkan i somras när vi flängde runt på augustifesten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0