Ledig

En lugn bra dag på jobbet. Nu är det kväll och jag är ledig onsdag & torsdag. Ska bli väldigt skönt!
Ikväll är tanken att jag ska städa och fixa lite här hemma. Och sen om det blir tid över ska jag börja slå in julklapparna! Haha, något tidigt kanske, men det känns som en bra kväll för det. Lite kallt och ruggigt ute. Problemet är väl att jag inte har några julklappsetiketter, men jag får lösa det på något sätt så att jag inte blandar ihop paketen. Skulle ju vara kul om Morfar fick mina halvsyskons present. Ehehe!
 
På torsdag ska vi på en färgkurs på kvällen också. Ska bli roligt att se vad de har att visa :)
 
Nae, på med mjukiskläder och sätta igång då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0