Vi dansar bättre utan kläder, så äre så äre så äre!

Mina två dagars ledighet är snart över. Har haft det fint hemma hos Viktor, det är som semester att vara där.
Enda "ansträngade" jag gjorde var att jag handlade på Willys och på systemet och bar det hela vägen hem. Vikki jobbade så jag fick bära allt det tunga själv.
Annars har jag fått massage, druckit julmust & te och vikki har lagat mat åt mig. Läste ut boken medan han låg och sov i min famn. Blir en lång väntan på nästa femtio nyanser.
Idag vaknade jag kl 11, duschade drack cider och kollade på tv. Sen sminkade jag mig. Vikki kom hem, vi åt och drack sen tog vi pendeln till Norrköping. Hem till mig och sen till Scandia Teatern.

Det var en mycket bra spelning. Mest nya låtar, Korallreven & Vintergatan, en helt ny låt och några gamla, Stjärnfallet.
Sen följde jag Vikki till station och nu är jag trött och borde sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0