Torsdag

Det är konstigt hur tiden kan gå så snabbt hemma i Skåne om man jämför med här.
Kom hem i tisdagskväll, och gick och la mig typ direkt. Dagen efter var det upp, kaffe och pepparkaksfil till frukost och sen ut i stallet. Tog en ridtur på min kära lilla ponny Diego. Sen lagades det mat, jag fixa mammas hår, klippte kungen och gick med hundar. Sen åkte vi in till stan, köpte världens bästa tvålar på Ö&B och handlade på maxi. Sen hade vi myskväll. Jag var jättetrött, men kunde inte sova så jag låg och läste Sandmannen som jag fick i present av mamma. Vaknade tidigt fastän jag knappt sovit och gick ut för att rida Diego. Har en hemsk träningsvärk nu :S
Sen lagade jag middag och städade. Lyckades bränna mig i munnen med maten så att jag fick en stor blåsa. Tannamagaren (som var på middag hemma hos oss) ville att jag skulle komma med till mottagningen så att han fick skära upp blåsan. Den sprack av sig själv dock, och det smakade äckel. Kungen hade en salva som jag fick dock. En sån som tandläkare bedövar med innan de sprutar. Lyckades bedöva halva munnen med hjälp av den :)
Bästa filen. Helt klart!

Vy från fina älgen diego.
Min svarta hingst och hans gingerkompis.
Bästa tvålarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0