Söndag.

Världens lugnaste helg är snart över. Har inte ens haft smink på mig.
Lördagen vaknade jag kl 13, städade lite och fixade. Sen tog jag tåget till Mjölby. Vi kollade Så mycket bättre och tog det lugnt. Idag sov jag till kl 12. Sen var det 4,5h timmes väntan till Vikki kom hem. Kollade på tv, diskade och spelade spel på hans ipad. När han kom hem bäddade jag ner honom i soffan och lät honom sova en timme sen var det dags för bingo. Som vi inte vann något på.
 
Imorgonbitti kommer byggmännen hit igen. det jobbiga är att jag inte riktigt vet när. Så jag får ställa alarmet på 07.30 så att jag inte ligger och sover ifall de kommer. Sen ska jag jobba, ha tvättstugan och packa. Ska snart ner till skåne. Sen spelar Love Antellpå munken på torsdag, så ska försöka se till att vara där då :)
Älskade Evelyne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0