Söndag.

Hej.
I fredags var det mycket att göra på jobbet, men det var en bra dag ändå. På kvällen kom Vikki hem till mig, jag bjöd på mat och vi kollade på tv. På lördagsmorgonen vaknade jag till & med innan alarmet ringde, men lämnade ändå inte sängen förrän kl 9. Helt fullbokad dag med bara klippningar. Hem, vi lagade tacos, internetshoppade, kollade så mycket bättre och sen Cockpit. Pinsamma film!
 
Idag hade jag storslagna planer, ställde alarm och gick upp och gjorde mig iordning. Vikki var dock trött (tlött) så tillslut blev det att jag la mig i sängen en stund till för lite mys. Sen blev det dock ner på stan, köpa bingolotter och kolla i TGR affären som precis öppnat. Hem och lämna av det vi köpte och sen ta pendeln till Linköping för att gå på Ikea. Köpte doftljus, en Hyacint som jag helt själv lyckades plantera om, och lite annat. Sen hem igen, spela bingo utan att vinna :(

Vikki åkte hem och jag har ritat en tavla. Imorgon blir det jobba och sen kanske fixa håret?
 
 
Sjöng denna fina låt för Vikki när vi skulle sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0