Söndag

Igår blev det en bra kväll. Först klippte Hanna mig, sen skyndade jag hem, duschade och sminkade mig. Lina kom hit, vi lyssnade på musik och hade det bra. Sen gick vi till Hanna och fortsatte ha det bra.
Gick hem till Franko en stund och sen till Värmekyrkan.
Drömde konstiga drömmar i natt. Bland annat att Lina och Bella stack till söderköping utan mig. Vaknade, lite ledsen över detta och kollade klockan. 12.02 kastade mig upp ur sängen och gjorde mig iordning. Så jag hann, och fick följa med.
Så vi åkte genom värsta zombiedimman, kom fram. uträttade stora saker, fyndade loss på dollarstore, handlade på Willys, åt på Frasses. Bäst var när vi gick in i Sörpings "galleria". Helt tom, och konstig. Det tillsammans med zombiedimman utanför gjorde att det blev en kuslig stämning.
 
Nu har jag duschat av mig bakfyllan, gjort inpackning och städat. I afton står pizzabak och bingolottomys på schemat med Lina och Krille. Sen är jag ledig måndag tisdag också. Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0