Onsdag.

Igår efter jobbet stressade jag hem, duschade, städade och stekte kyckling. Stressade för att håret skulle torka innan jag skulle ut i kylan, stressade för att hinna städa innan snickargubbarna skulle komma hem till mig imorgon och stressade för att få genomstekt kyckling innan jag skulle dra.
Men jag hann. Tog tåget till Mjölby och fortsatte matlagningen hemma hos Vikki, så när han kom hem var maten klar. Vikki blev glad, jag är helt klart bäst. (Jag stekte kycklingen hemma för att jag har massa kyckling och snart bara en minifrys igen eftersom min stora fina också dött, så måste göra av med mat)
 
Vi åt och kollade på tv. Väldigt sent föreslog Vikki att vi skulle kolla på Så mycket bättre med Olle Ljungström.
Han var väldigt underhållande. Och jag grät när Magnus Uggla sjöng.
"Imorse" när jag blev väckt sa jag: Nej jag måste göra klart mitt Svenskaprov först! Jag drömde att jag gjorde prov, men eftersom att Viktor väckte mig fick jag nog IG då jag hade många frågor kvar. I förrgår var jag nog i catfight i en dröm, för jag har ett rivmärke i ansiktet. Tokigt.
 
Nu ska jag laga mat och sen kolla Bonde söker fru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0