Onsdag

Har haft 2 riktiga klippdagar på jobbet. Idag har jag varit ledig och haft en väldigt mysig dag med Viktor.
Vi hämtade ut hans pass, så nu kan jag börja kolla resor, invänta lönen och sen boka! Hur bra som helst.
Vi gick lite på stan, jag hatade Swedbank som idag vann pris som världens sämsta, åt tacos till lunch, drack monster och hade det mysigt.
 
Jag är ledig imorgon också. Då är tanken att Hanna ska fixa mitt hår eftersom att det inte blev nåt i måndags. Ska sova ut, och kanske städa också. För på måndag är det julpyntarmys hemma hos mig. I helgen blir det Pop Orange. De ska hylla det svenska musikundret. Härligt! Sen en sväng till Söderköping med Lina på söndag.
 
När jag kollade igenom min gamla mobils minneskort hittade jag en gammal bild från när jag var 18-19.
Skönt att jag gjorde mig av med det där långa ostyriga håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0