Måndag.

Helgen är typ slut nu. Jag också.
Igår var det fest. Tog på mig min nya klänning och lösögonfransar sen tog vi spårvagnen hem till Nils.
Lugnt och skönt. Sen blev det trappan. Jag & Ullis spelade rundpingis och var grymma.
Sen gick det utför, Vikki köpte en shot till mig, vilket jag egentligen inte alls behövde. Men sen fick han ju ta konsekvensen för det också och ta hand om mig. Men det gjorde han jättebra. Tände ljus och gav mig massage. Tyvärr tappade han sin mobil, jag brukar alltid ha den i min väska men inte denna gången så klart.
 
Dock fick jag nytt hopp om mänskligheten imorse när min mobil ringde och en kille berätta att han hittat mobilen. Så vi fick asa oss upp och gå och hämta den. Sen har vi mest legat sked i soffan, spelat bingo och myst.
 
Skrev detta igår med missade visst att trycka på publicera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0